Boka operationstid

Nu är äntligen pengaproblemet löst!! Har lyckats få ihop 42 000 kr (inte billigt precis!) Dags att boka tid för operation den 25:e maj på citadellkliniken i landskrona

Var på konsultation där den 15:e april och det gick superbra! De är verkligen hur trevliga som helst där, och det känns verkligen inte som en operationsklinik utan snarare ett lyxigt hotell vid havet



Är både lite nervös och längstansfull inför operationen, som tur är följer min pojkvän med som stöd. Synd bara att han inte kan stanna där över natten med mig när jag troligen har som mest ont..

Ska boka tid nu i veckan :)
OH VAD JAG LÄNGTAR TILLS DET BLIR AV!

Kommentarer
Postat av: Masa

Hej!!



Vad roligt att se att ngn kommer ha op på Citadell samma dag som jag:-))

Jag görde en bröstoförstoring där för 6 månader sen, men nuska jag gör en bröstlyft oxå för mina bröst hängde mkt innan o implantaten hjälpte inte att lyfta dem.

När har du tid? Jag kommer att veta exact tid nästa vecka..

2011-05-06 @ 08:48:47
URL: http://boobsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0